Chuck och jag, idag

Mindre bra pass idag, men ändå helt okej.
Den första kvarten gick det inte alls, han hängde sig och verkligen tryckte all vikt på hackamoret så jag kunde knappt hålla i honom. Mina armar domnade nästan bort. Jag tänkte nästan gå ut när min kära mamma fick säga till att jag skulle försöka lite till. Så jag började göra övergångar, så fort han la sig i handen så släppte jag och tog, släppte, tog osv. Övergångar och övergångar tills han blev något lättare i handen. Traven var väl det som funkade bäst. Gjorde vad jag kunde och det slutade helt okej. Får ha överseende med att jag faktiskt rider på hacket.

Såret såg i alla fall bra ut tycker jag, det är fortfarande där men inte lika irriterat längre. Imorgon blir det tandläkaren.
Fin redigerad bild.. haha

Kommentarer
Postat av: Lina - TeamPonnys

Vilken fin bild på er! :)

2013-06-17 @ 10:23:50
URL: http://teamponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0