Dagens Chuck

För det första var han helt grå och brun istället för svart och vit. Kan glatt meddela att hur mycket jag än gnuggade så gick det inte bort, så vi fick helt enkelt se så ut. Kollade även hans mun och såret har redan blivit bättre. Jag tror att om han får gå utan bett ett tag kommer det försvinna.
Red på hacket som sagt och då släpper jag alltid lite av kraven då han inte funkar på det på samma sätt som på bett.

Men jag ska inte klaga, han var helt okej, skänkelvikning som jag inte gjort på hundra år funkade, och det mesta funkade bra. Det enda sega är att han inte går att böja och så på samma sätt som med bett, så han är lite osm en pinne. Men annars är jag nöjd.

Stod även ett hinder framme, sänkte till 30 cm och hoppade en gång i varje varv. Tänkte kolla om det gick och ja, det gick faktiskt väldigt bra. Haha.

Fick nyss ett väldigt ledset meddelande, berättar längre fram men är verklien ledsen över detta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0