Dagens skörd

Glömde ju det allra viktigaste, priserna. 
Nej, det var faktiskt inte det jag ville visa, men tog med det för att fylla ut inlägget.
Jag fick rosett & plakett i LB+: Fick även en skål från nybro glasbruk. Inget superroligt för mig - men mina päron tyckte den var superfin.

Det jag tänkte berätta var att jag fick pris för bra horsemanship, det delades ut 3 st priser under dagen och det känns riktigt roligt att jag var en utav dom! Trots inga stilrundor så kunde domaren se igenom och det är himla roligt! 
Chuck går alltid i första hand och att få det bekräftat såhär var verkligen roligt. Priset var en fodersäck från krafft. Dock inget foder som vi använder så får se vad jag gör av den, haha.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Älskar att du inte ger upp! Du är en förebild för mig och många andra. Jag läser många bloggar där allt är perfekt hela tiden, men på din blogg får man höra hur det verkligen är. Och jag kan säga att jag ofta känner igen mig.. Det är skönt att veta att det inte bara är jag som känner så ;)

Så kul att allt ditt slit ger resultat!

Svar: Tack snälla du, så roligt att höra! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-02 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0