En vecka kvar!

Jag kan inte förstå att det bara är EN enda vecka kvar. När jag anmälde mig var det nästan 300 dagar kvar och sedan dess har jag räknat ner. Nu är det 7 dagar, en ynka vecka. Jag kan knappt förstå det, vecka 26 kommer bli den bästa veckan i mitt liv, någonsin.
Det är så underbart att åka bort, åka till ett ställe som AW, för där är det ingen och jag menar INGEN som dömer. Men vet inte hur personen är i skolan/hemma osv och lär därför känna dens rätta jag. Då slipper man döma efter kläder eller annat. Jag har saknat v.32 förra året så mycket, men jag vet att detta året kommer bli ännu bättre. Hela gänget som var förra året ska dit i år igen förutom en tjej. Vi kände inte varandra innan men nu ska vi dit igen. Sedan känne jag jättemånga av de andra deltagarna och ja, seriöst kan bara inte sluta snacka om det. EN VECKA KVAAAARR!!!!!! 

Jag är galet taggad och ska börja packa lite smått idag för att inte hamna i samma sits som förra året - packade till kl 3 på natten/morgonen samma dag som vi skulle åka. Det är mycket som ska men, och jag ska till AW, haha. Fattar ni eller? Jag kommer snacka om detta hela veckan. Det kommer bli GRYMT.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sjukt!! Bara 7 jävla dagar kvar!!!!!!!

2013-06-16 @ 18:09:16
URL: http://emelieoalexandra.blogg.se
Postat av: wilma glans

Ska på camp A v 26, tagga!!

2013-06-17 @ 20:21:06
URL: http://thathorsepower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0