Fråga

Hej! Jag visste inte att det var du på det klippet! :O Har du lust att berätta vad som hände eftersom du börjar gråta när du ser klippet? Förlåt om jag "tränger mig på" men har du lust att skriva hela eran historia i ett inlägg? Skulle vara kul :)

Hela grejen med denna ponnyn får mig att må dåligt, magen vänds ut och in på mig och jag känner mig som en hemskt människa. Jag har hela tiden tänkt på att inte skriva något om honom, för att "det ska vara lättare att sälja honom". För det är det ända han gör, byter ägare efter ägare efter ägare. Han har nog inte stått på ett ställe i ett år innan han sedan flyttat. Såklart är jag en del av det hela..
Men jag orkar faktiskt inte ta upp hela historien igen så ni får läsa HÄR. Även om det knappt är en femtedel av hela historien så orkar jag helt enkelt inte. 

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Det såg lite läskigt ut på videon :( Men jag tror att du skulle kunna få ett riktigt bra band till honom om du ägde honom en längre tid :)

2013-06-17 @ 21:26:15
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0