Go shopping like a "horsegirl"

Haha, lite fyndig är jag ändå. När jag köper kläder så köper jag mycket på en gång och väntar sedan några månader innan jag köper nytt.. Jag vet inte varför det har blivit så, men jag tycker nog helt enkelt att det är sjukt tråkigt att shoppa?
Eftersom jag inte får något studiebidrag uatn en mindre slant i månaden så betalar jag inte mina kläder själv, så tusan tack mamma!

Lite nödvädniga basic-kläder. Svart linne från H&M, svart och blå långärmad t-shirt, vit och svart kortärmad t-shirt från Cubus.

Färgat linne, gult linne, aprikosfärgat linne, vitt stickat linne, svarta och rosa shorts, tre par trosor från Gina Tricot. Måste dock sörja lite, för när jag kom hem såg jag att det snyggaste av alla, linnet uppe till höger var trasigt så skulle gå och byta det. Men det fann inget i min storlek varken i stan eller på hansa. Så ska beställa ett istället. Förövrigt är det gula och aprikosa linnet likadana, fotade bara fram och baksida.

Sist och minst 3 nagellack från City gross. Rosa, blått och oranget(syns ej på bilden). Antagligen suger dom, men 10 kr styck var bara för billigt.

Skulle köpt ett bett på city gross men det fanns inte hemma så ska se om jag kan beställa ett sådant också.

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Härliga färger!
Jag har shoppingförbud eftersom jag försöker spara ihop så jag kan shoppa i London.. det går inte jättebra ;)

2013-06-07 @ 22:09:00
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Ella

Nagelsaken är faktiskt sjukt bra!! Täcker och torkar på typ 30 s.!!:)

2013-06-10 @ 17:45:26
Postat av: Anonym

Nagellacken*

2013-06-10 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0