Godmorgon världen

Vaknade hemma istället för hos Hanna som planerat, men när vi kände för att sova gick alla andra hem och likaså jag. Kändes bättre att sova i sin egna säng.

Så jag har vaknat och gått upp och sådär. Idag har jag inga större planer mer än att det är hoppträning ikväll. Så innan dess har jag faktiskt tänkt städa mitt rum, vilket veeerkligen behövs.

Men först tänkte jag cykla mig in till stan i det härliga regnet och plocka ut lite pengar, är skyldig min bror. Ja, det är mina planer än så länge. Jag återkommer när jag har något vettigt att säga, vilket jag vet att jag har :)
 
foto: almasfoton.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: aa såg första avsnittet av PLL igår! Fu sjutton vad spännande det är! Haha ja men det känns som om Aria och Jason kommer bli något! Men jag vet inte, har bara en känsla av det haha!

2013-06-13 @ 15:17:56
URL: http://beckasliv.blogg.se
Postat av: Malin Westergren

Carro var har du köpt den där skjortan? Den är så jävla snygg, tycker den är det snyggaste som du haft på tävling :D

2013-06-13 @ 18:48:32
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0