Godnatt från en lycklig tjej

En sjukt underbar dag har precis passerat. Har hunnit med ett pass på Chuck för Stefan och jag valde att rida på mitt gummibett. Han var som en dröm att rida, helt klart. Första halvtimmen gick verkligen superbra, kändes bra att han trivdes med bettet. 

Andra halvtimmen började vi ställa mer krav, på saker som vi dessutom har lite svårare för. Jättebra övning som dock satte sig lite på C. Han blev lite stark och jag ville helst inte ta för mycket i honom pga såret. Men jag kan säga så att första halvtimmen gick superbra, andra halvtimmen gick både bra och dåligt.

Kollade hans sår efter passet och det var inte ens minsta lilla irriterat, precis som innan. Kändes riktigt skönt. 
Imorgon är vi på att igen.

Förutom ridningen har jag redan lärt känna många trevliga männsikor. Vill tacka, Johanna, Ella, Anna, Tilde, Matilda, Kajsa, Kajsa, Alexandra, Anna, Bianca och alla ni andra som jag glömt nämna. Denna veckan kommer bli grym och jag vill inte ens tänka på dagen jag ska hem. Ska ta vara på varje sekund.

Nu har jag och Johanna lagt oss i vår stuga och sitter och bloggar.. haha. Förvånade?
Bild som Johannas mamma fotade.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh va kul att vara på läger! Hoppas du har en rolig vecka :)

2013-06-24 @ 09:55:01
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0