Ikväll är det jag och musiken

Nu är det uppehåll från tävlandet i 6 veckor. Både skönt och tråkigt, hade velat få en chans att sätta den där sista nollan snart, får helt enkelt vänta till superhelgen. Om 3 veckor åker jag dock ner till AW och är där hela v.26. Tanken där är att mest ha roligt och lära mig nya saker, sista dagen är det pay and jump och då tänkte jag hoppa 1.10 och debutera 1.20. Känns lagom att kunna testa höjden innan det är dags på riktigt.

Den 20-21/7 ska jag hoppa på udden, vilka klasser är inte helt bestämt ännu. Efter det försöker jag åka på så många tävlingar som funkar innan inomhussäsongen drar igång igen. Målet är att debutera msvb ute eftersom det känns som att han funkar bättre ute än inne. Dock känns allting ganska hopplöst nu, inte mycket är på min sida och därför tar jag en deppkväll. Regnet kom lagom också, mysigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0