Last day

Ingen avslutningshoppning för mig inte. Fingret gör dubbelt så ont idag och det känns inte bra att rida på det. Lite tråkigt då jag gärna hade velat hoppa en bana på 120 nu när han känns så fräsch. Enda som jag behöver tänka på är att hålla mig cool, gör jag det så hoppar han. UTAN problem.
Whatever, ska ta ut C på en promenad innan det blir hemfärd. Har packat det mesta och det är bara boxen kvar att mocka. Har bara en hand i princip så får se hur det går, mamma kanske får hjälpa mig.

Veckan har varit helt amazing och jag vill egentligen inte åka hem. Enda som är positivt med att komma hem är att jag kan låta C's mun vila helt så det blir frisk. Annars finns det inte mycket positivt. Vill inte lämna alla underbara männiiskor här nere, vill inte lämna anläggningen och allt annat. Kommer sakna detta såååå mycket. 

Ett år kvar tills nästa år igen, håll ut.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

Kan du möjligtvis skriva ett inlägg om AW för jag vill så gärna åka nästa år!
Typ var står hästarna man tar med sig? Får de låna hage? Hoppar man två pass per dag? Får man bara hoppa över pass man inte vill vara med på? Du var ju med på camp A tror jag, och de funderar jag på att åka på... var det någon skillnad mellan camp a och b? osv :)

Svar: Ska bli! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-29 @ 10:56:21
URL: http://lisafager.horseworld.se
Postat av: Andrietta

Älskar den bilden! :D

2013-06-29 @ 10:58:00
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Maja - retardriders

jag längtar verkligen sååå mycket nu! :D hade varit roligt att åka på samma som dig!

2013-06-29 @ 20:30:47
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0