Såhär blir det

Fick en liten slant av mormor och morfar för att jag klarat ännu ett år i skolan. Så nu har jag råd att köpa några bilder. Det kommer bli dessa tre bilder, och det var dom pengarna.. haha.
 

Kunde helt enkelt inte välja en av de två små bilderna. Älskar båda obeskrivligt mycket!

Sedan tänkte jag säga att headern som jag började på slutade jag med när jag såg dessa bilder. Ska vänta tills jag köpt dessa bilder och göra min header sen. Den måste ju vara top notch.. haha.
 
Sista saken jag ville säga är att jag nu har städat mitt rum i drygt 3 timmar. Det är kliniskt rent nu, gästerna kan komma. Ska bara kolla på ett avsnitt av TVD först, är inte alls beroende. Fjärde gången jag kollar om från början, tröttnar aldrig. Dock har jag inte fattat om det ska komma ut en säsong 5 eller inte.. HOPPAS. Dock var slutet på säsong 4 rätt bra, äh skit samma. Ska kolla nu, sen vid 5 kommer det massor av gäster för att fira Andreas. Kommer inte blogga ikväll så vi ses imorgon igen. Kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda Jansson

Säsong 5 kommer i höst/vinter! :D

Svar: SÄKER??!! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-15 @ 15:50:56
URL: http://matildajjansson.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Säsong 5 kommer förmodligen ut den 11 oktober :)

2013-06-15 @ 19:29:33
URL: http://aalexandrarystedt.blogg.se
Postat av: Ida Lindemann

när ska du skriva om det ledsamma meddelandet? :(

2013-06-15 @ 21:37:04
URL: http://sorbysorkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0