Svar del 4

Oskuld?
Sug på den karamellen. Ni får helt enkelt klura ut det själva.

Hur många är du i din familj?
Jag, mamma Tina, pappa Ted, storebröder Andreas & Johan. Så med mig är vi 5 st.

Är dina föräldrar skilda, för du skriver alltid att din mamma följer med dig till stallet osv?
Nej det är dom inte. Dock så jobbar/bor min pappa i norge. När jag var 10 år flyttade pappa till Dubai där han jobbade i ett år, efter det flyttade han till oslo där han jobbat i 6 år nu. När han bodde i Dubai sågs vi endast två gånger det året, men nu när han jobbar i Oslo ses vi i princip varje helg om han inte är iväg någon annan stans.
En väldigt rolig nyhet som jag fick reda på för tre dagar sedan nu är dock att pappa ska flytta hem igen. Han sökte jobb i Kalmar igen och till hösten flyttar han hem! :D

Och sen hur många djur har du?
Ett, Chuck

Vem är din favorit i serien?(Pretty little liars)
Det måste nog ändå vara Aria, hon är så mystisk men ändå så snäll. Älskar dessutom att hon och Ezra är tillsammans. För er som inte sett sista avsnittet i säsong 3 bör ni inte läsa detta. Men jag bröt ihop totalt när dom gjorde slut. 

Vad gör att du gillar den så mycket?
Skrev det över, det går även rykten om att hon är A, men ja. Vem vet?

Vem är "A" tror du?
Jag vet att det finns en liten "A-club" typ, som man får se i säsong 3. Det är ungefär som vissa personer som jobbar för A och där ingår Mona, Toby och lite Spencer. Den riktiga A tror jag är redcoat som är Alison. (Möjligtvis Alisons tvilling..)

Vem tycker du har bäst stil av tjejerna?
ALLA, haha. Det beror på vilken dag det är och vad som ska göras. Tänk att blanda alla stilarna.

Och sen, vad tycker du om skäckar?
Hmm.. Innan tyckte jag att speciellt svartskäckar va döfräcka, men ju mer jag ser skäckar tröttnar jag på det. Det blir så rörigt på något sätt. Chuck ska såklart vara skäck dock, han passar som det ;)

Vad är bästa hästfärgen enligt dig?
Bästa? Då måste det bli brun typ, för dom ser aldrig så jälka smutsiga ut. Men snyggaste färgen är nog ändå gråskimmel eller helsvart.

Och när tror du du kommer hitta en kille eller du kanske redan har en?
Oj.. Jag vet inte. Jag orkar inte leta en pojkvän just nu, haha. Så det får komam när det kommer.

Vad får du motivation från för att fortsätta med chuck? Alltså när det känns om sämst, är det någon/något speciellt du försöker lyssna på/göra?
Nej, egentligen inte. Det jag tycker är viktigt är att de gångerna jag känner att NU orkar jag snart inte mer. Då tar jag några timmar i min ensamhet då jag gråter ut, tänker, tänker och tänker. Sedan slutar det alltid med att jag kommer på hur extremt mycket jag älskar denna varelsen, hur långt han egentligen kan gå, och att detta är min sista chans. Jag kan inte köpa en ny ponny när jag är 17 år.
Jag rycker upp mig, åker och tränar, lyssnar på min tränare och gör om, om, om, om och om igen.

Inspereras du av någon annan ryttare?
Jag vet inte, det finns många ryttare jag tycker är bra och som jag snappar upp saker från, men jag vet inte riktigt. Fasst jag har alltid inspirerats utav Isabella Nilssons ridning.

Inspereras du av någon i vardagen?
Min bästis Alvida helt klart. Och även Johanna Grant.

Vad hette nu igen bloggen du hade tillsammans med nån annan? Har ni kvar den ännu?
Den hette ponyfocus.blogg.se som jag drev tillsammans med Carina Svensson. Jag erkänner att jag var en bitch på den tiden och ja det blev som det blev. Därav bloggade jag själv på bloggen i slutet.

Hur ska du göra med Chuck när du är förstor/förgammal? Ska han säljas eller ska du låna ut honom?
Han kommer säljas, möjligtvis att han lånas ut någon månad för att se om det funkar.

Om du fick säga en ryttare du tror/vill skulle passa med honom isåfall vem?
Ingen aning, en ryttare men inte för höga förväntningar, duktig och ha stark vilja.

Säg 1 bra B, C och D-ponny ryttare och varför du tycker just dom. Säg 1 B, C och D ponny du skulle vilja rida eller ha för en kortare tid och varför just dom?
Men, varför göra det sååå svårt? Alltså jag har verkligen inte så stor koll på ponnyer och ryttare idag.
Men, en duktig b-ponnyryttare kan jag faktiskt inte välja, men ponny.. hade lätt velat testa Bellman, bara för att!
På c-ponny väljer jag nog Evelina Lindh, för att hon är en av dom få riktigt duktiga jag känner till, c-ponny måste nog vara Anouk, en klubbkompis ponny som jag kan se lite likheter med C.
D-ponny hade jag valt Becki eller La Luna. Ryttare kan jag inte vlja...

Vilken vecka ska du till Öland?
Ingen stor koll, vi har stuga där så bor där när mamma & pappa hr semester och lite så :)

Hur många djur har du?
Jag har endast Chuck

 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Persson

Asså omg, du verkar som en as skön person, verkar ha samma intressen och allt! Sen PLL är fan bästa serien + Vampire diaries :D Kan även säga att vi var två som bröt ihop när Aria och Esra gjorde slut! Gjorde oxå det. Plus när Toby och Spencer gör slut! Fyfan då grät jag som sjutton! haha. Toby är även så sjuukt snygg!!

2013-06-12 @ 22:47:45
URL: http://beckasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0