Todays

Först och främst hade jag faktiskt tänkt börja packa till AW. Bättre att börja tidigt. Så ett tag nu på morgonen ska jag lägga undan lite hästkläder och sånt som jag inte ska använda i veckan. Sedan lägga det i tvätten som ska tvättas osv. Jag får ha alla ful-kläder på mig nu så att alla snygg-kläder är rena till AW. Ska planera outfits såklart. IIIHHH. Hemma kan jag se ut som skit när jag rider. Men nu ska vi träna för lite mer kända personer, det är runt 50 personer där och vi fotar/filmar mycket. Då är det klart jag ska vara snygg ju! 

Sedan tänkte jag ta mig en tur ut till KBF, det är dressyrtävling där idag och därför också troligtvis en del folk. Skulle vara roligt att träffa gamla kompisar och även alla saknade hästar. Så får se hur länge jag är där.
Efter det ska jag nog över till Chuckis, han ska trimmas i paddocken så gott det går. Är lite jobbigt att rida på hacket, men det funkar. Ska även kolla hans mun om det ser bättre ut än igår, imorgon ska han in till tandläkaren och jag hoppas på bra resultat. Och det är väl det som händer idag antar jag. Bra dag helt enkelt.
foto: stiiinapersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Petra

Bra beslut att du kom till KBF, härligt att se dig igen !
Kram P

Svar: Jag ville gärna se F en sista gång, det kändes bra på något sätt, samtidigt som det var jobbigt. Kram!
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-17 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0