Vaken tidigt, igen

Klockan stod på 08.30 idag vilket för mig är väldigt tidigt. Orkade knappt ta mig ur sängen men vad hade jag för val? Kanske hade kunnat skita i att kolla på The hunger games till kl 1 igår? Har ändå sett den typ 4 ggr innan. Men den är så bra, och igår bara kände jag för det.

Jag är i alla fall uppe och tänkte ta på mig lite kläder och sådär innan jag cyklar till bussen. Väl uppe i stallet ska jag på en liten föreläsning om hästens tänder och bett osv. Känns ju lägligt just nu, haha.
Efter dets ka även Chuck gå ett pass, får se vad det blir idag. Har lite seg fantasi när jag bara har hacket. Ute kommer han dra, hoppa samma sak där, dressyren är som den är och det gör jag varje dag. Så ja, vi får se.

gammal bild.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Hildorsson

Kan du inte bara ta någon mysig tur i skogen då ? :) Funkar alltid, lika mysigt :)

2013-06-18 @ 09:13:38
Postat av: Anonym

Men hon skrev ju att han drar? -.-

2013-06-18 @ 10:01:41
Postat av: Saga

Bommar och träna lydnad då?

Svar: Jag tycker inte det är någon större idé att träna lydnad på bommar och sånt då han tycker det är fett roligt och blir aningens stark. Dessutom är han redan tung på hacket så jag lär inte ha några armar efter det.. haha. Men tack för tipset! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-18 @ 10:38:34
Postat av: Nora Christiansson

Haha, mitt alarm ringer varje vardag klockan 04.45 nu när jag sommarjobbar . Känner för att ta mitt liv varje morgon -.-

2013-06-18 @ 17:16:30
URL: http://norachristiansson.blogg.se/
Postat av: Andrietta

Kärlek till outfiten! (y)

Svar: Visst är den galet snygg :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-19 @ 08:35:45
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Sara Fryk

Älskar din häst! SÅÅ otroligt vacker =)

2013-06-20 @ 19:32:11
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0