15 saker ni inte visste..

  1. Chuck är rädd för allt som är blått. I början trodde jag bara att det var vattenmattor, men det har visat sig att det mesta som är klarblått tycker han är skitläskigt.

  2. Det finns inte en enda häst som Chuck INTE gillar. Han älskar alla hästar och skulle aldrig vara sur mot någon.

  3. Jag tycker att det är fett tråkigt att duscha, skulle gärna slippa det om det inte är för att jag känner mig döäcklig om jag inte gör det.. haha.

  4. Sola är det värsta jag vet. Skulle aldrig få för mig att "njuta" av att ligga och steka. Bara massa tid som går till spillo på ingenting. Blir ändå inte brun.

  5. Jag hatar att göra av med pengar, men ändå försvinner dom innan jag hinner blinka.

  6. Jag skulle kunna leva på loka och surdegsbaugetter, det är bland det godaste som finns.

  7. Jag kommer lätt ihåg hästar/ekipage. Har jag sett en bild t.ex på ett ekipage och sen ser dom på tävling ett år senare så vet jag direkt vart jag sett dom innan.

  8. Jag är en sucker för Kalle Anka. Har 5 miljoner tidningar minst och flera filmer. Jag älskar Kalle och kommer nog göra resten av mitt liv.

  9. Jag har aldrig i hela mitt liv ridit en fjording, dock något jag gärna vill.

  10. Chuck hade varit så jäkla mycket snyggare om han var helsvart *.*

  11. Jag har nästan alltid målade naglar. Om de inte är färg så målar jag dom med genomskinligt. Annars bara tar jag sönder dom, så jag målar dom istället. Typ heeeela tiden.

  12. Jag är lite ledsen att jag inte kan åka på Börjes Cup, men när det är AW som stoppar så är det ändå HELT värt det.

  13. Jag tycker det var skiiitsvårt att komma på hela 15 punkter, haha. Kämpa nu, två kvar.

  14. Jag vill ha en hund, vekrligen viiillll ha. Skulle kunna döda mig själv för att få en, typ. Fasst alltså nästan, vill ju vara levande när jag väl har den ;)

  15. Jag haaatar videofy för att man inte kan ladda upp filmer via datorn längre, gå och dö känner jag mest.
 

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Haha, det var faktiskt nya sanningar - duktigt att komma på så många ändå ;D

2013-06-27 @ 14:33:11
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: maja

Älskar sånna här inlägg, fler sånna!:)

2013-06-27 @ 21:40:01
URL: http://pukiti.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag hatar också att duscha, alltså verkligen HAAATAAAAR. Skönt att man inte är ensam om det! :P Fattar verkligen inte hur folk kan gilla det och till och med tycka det är skönt?! Finns det något tråkigare!! Håller även med om att sola är skitdrygt och jättetråkigt! Och sen en sista sak - JAG har en fjording! Kom och åk på henne vettja :D

2013-06-28 @ 23:33:38
URL: http://vinna.blogg.se
Postat av: Tilda

Shit, vi är lika så grymt många saker, märkt det tidigare också, läskigt typ ;oo

2013-06-29 @ 00:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0