Visste ni att..

  • Jag älskar per gessle och gyllene tider. Det går alltid hem - blir aldrig för gammalt eller dåligt.

  • Jag tycker att kraftiga hästar är såå mycket snyggare än nätta. Dock får dom inte bli tunga/sega för att de är kraftiga.

  • Jag har inte mycket färgpigment, har jättesvårt att bli brun. Så brun som jag är i slutet av sommaren, så brun är mina kompisar efter 30 minuter i solen första dagen med sol på våren.

  • Om jag inte skulle måla mina ögonbryn skulle de inte synas.

  • Jag skulle kunna göra vad som helst för att säga upp mig med Kalmar och alla dess människor här. Aldrig mer säga ett ord till personer härifrån. Med undantag för Alvida.

  • Min pappa har bott utomlands i hela 7 år, Dubai och Oslo och rest över i princip hela världen och i förrgår fick jag beskedet att han ska flytta hem igen. Efter 7(!!!) år. Ska bli riktigt roligt!

  • Mitt rum ser ut som ett bombnedslag 29 av 30 dagar i månaden. Man kan inte gå på golvet utan måste gå på kläder, väskor osv.

  • Det finns en "storbloggare" som jag har sååå lite respekt för. Jag ska inte nämna namn, men jag kommer aldrig någonsin få upp ögonen på ett bra sätt för denna personen.

  • Jag längtar som en tok tills jag kan se Spring Breakers, hihi.
 

Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H

Roligt att höra att du ser fram emot "Spring Breakers" :) Jag vet inte om du hört det, men än så länge kommer den endast att visas på bio i Malmö, Göteborg, Stockholm, Uppsala och Örebro. Det är möjligt att antalet städer utökas om filmen blir populär.

http://www.breakingfree.se/tavla-och-vinn-biobiljetter-till-spring-breakers/

https://www.facebook.com/SpringBreakersFilmSverige

Man kan aldrig få nog av "Gyllene Tider" och speciellt inte under sommaren. Ingen sommar utan "GT".

2013-06-11 @ 22:27:38
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0