Animo larissa

Såklart var det min nya kavaj jag hämtade ut på posten. Den röda har flyttat och en ny har flyttat in. Jag har länge velat ha en Animo kavaj, men priset har alltid hindrat mig. Jag har inte tyckt att en kavaj kan vara värd så mycket pengar. Men efter att jag lånat Johannas en gång så visste jag att jag ville ha en.

Ville dock inte betala fullpris - mitt snåla jag. Så jag väntade tills jag hittade en på extrapris. Jag ville ha antingen en Larissa eller Lubeck och när jag fick tips om Larissa för 2000kr så slog jag till. Halva priset funkade för mig! Så nu är jag lycklig, för vi i hästvärlden vet ju att man faktiskt kan köpa sig lycka. Både i levande och materiell form.. 

Den ska invigas nästa helg när jag tävlar i Kalmar. Tills dess kommer jag bo i den här hemma, den sitter som en smäck. FINA KAVAJ!

google bild, egna bilder kommer ikväll

Den första som gissade rätt var Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0