Bästa Chuck idag

Lydnadshoppning på schemat. Gick sisådär. Hade mitt vanliga bett så på så sätt måste jag säga att det gick OK. Hoppade lite åttor, en linje med varierande språng emellan osv. Han var superfin, sjukt taggad men lyssnade.
I slutet höjde jag upp på linjen och hoppade lite högre.. Bara för att det är såå roligt och jag sällan gör det. Måste dock erkänna att det kanske inte var bästa iden att göra det på det bettet, men gjort är gjort.

Vi hoppade 1.10 innan jag tänkte ta ett sista språng på 1.20. Jag red honom framåt när jag skulle ta tillbaka och han som hade tänkt hoppa var tvungen att tvärstanna och jag flög. Det var inget dramatiskt, MEN(!!) min hjälm fick ett skrapsår.. Den har inte slåtts i hårt eller gått sönder så utan den skapades mot bommen och har nu mera ett superfult märke som ni kan se i inlägget under.. MIN NYA, NYBLINGADE HJÄLM!

I alla fall, hoppade upp igen och sänkte lite innan vi höjde upp igen och då hoppade han utan några som helst problem. 
Han är för hoppglad för att hinna tänka på det som gått dåligt!

Är dock jätte, jätteledsen över min hjälm. Och just på grund av det med hjälmen önskar jag att jag inte hoppat alls idag.. haha. Annars ångrar jag ingenting, bara hjälmen. Men som jag sa, gjort är gjort.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nej stackare! Fan att de skulle bli hjälmen asså! Hoppas de gick bra!

2013-05-24 @ 22:17:58
URL: http://Trollponny.blogg.se
Postat av: Malin

Oj det där ser brutalt ut :( hoppas det gick bra med dig annars och synd med hjälmen fan :(

2013-05-24 @ 22:27:01
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Anonym

Tur att du hade hjälm då! Det är ju sådant som den är till för.. ;) Prova stryka över med ett tunt, tunt lager svart skokräm så syns det nog inte så mycket sedan. Och dessutom så har man ögonen på blinget istället, så ingen större skada skedd.. :) Ha det!

Svar: Haha, vi gjorde det igår och resultatet blev ju himla bra, men tack i alla fall :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-05-26 @ 10:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0