Film

Jag erkänner att första gången jag kommer på kombinationen så la jag honom stort, därav är jag så tillbaka i andra hoppet. Glömde sedan att jag skulle på det andra hindret efter, hadejag tänkt på det hade jag inte tagit tillbaka så mycket.
Sedan ser ni när jag flyger av och efter det var det massor av fajter innan den sista linjen. Tyckte inte att ni behövde se alla gånger han kickade.. ;)


Jag kanske verkar lite känslig, men jag får ont i magen när jag vet att han bara hade ont.. hade jag vetat hade jag såklart inte fortsatt.. Ingen vill ju sin bästa vän illa.
Nu ska jag i alla fall duscha, sätta på en film och njuta av att veta att jag faktiskt är ledig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker du är så jäkla duktig, han ser jättesvår ut! Fortsätt kämpa, ni två är bäst :)

2013-05-30 @ 21:37:16
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se
Postat av: Sara

Haha asså Mats när han börja bocka! Fasiken va arg han kan låta xD

2013-05-31 @ 06:46:32
URL: http://Trollponny.blogg.se
Postat av: Martina Aurén

SV; åh ja tack! du får jättegärna hjälpa mig :)

2013-05-31 @ 10:11:55
URL: http://martinaauren.blogg.se
Postat av: linda

Såg bra ut:D men var det meningen att du skulle hoppa det hindret där du ramla av elr inte? :) Såg lite tveksamt ut:)

Svar: Nej, alltså jag gjorde en volt runt om, ser ut som jag tänker hoppa men som sagt, jag tänkte rida runt om :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-05-31 @ 14:45:11
Postat av: Klara

Måste du "ramla" av så snyggt varje gång? Själv ligger jag alltid på marken. Det gör ont. :P

Svar: jag brukar trilla av ganska brutalt ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-01 @ 00:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0