Hata regn idag

Jag brukar inte vara så nere när det regnar, jag gillar regn(i rätt mängd) ibland. Men idag var det så olägligt. Skulle tävla i nybro och dom har gräsbana. Det har regnat sedan kl 5 inatt/morse och ska regna konstant hela dagen. Dessutom är just Nybros gräsbana lite upp och ner, backig och så, så jag kände att jag inte ville riskera något. Valde alltså att stryka mig från dagens klass och lite snabbt anmäla mig till tävling nästa helg istället. 

Så nu kommer jag tävla på söndag nästa vecka och då blir det LB+5 och LA. Synd att det blev just söndagen när Sara skulle kommit upp.. Men jag hoppas vi löser det och hon kan komma en annan dag! 

Känns i alla fall bättre att tävla på grus, inte behöva oroa sig över vädret..
Så ingen tävling idag alltså.

Kommentarer
Postat av: Sara

De gör inget! Förutspådde de eftersom vädret är skit! Men vi får ta de någon annan dag :)

2013-05-26 @ 11:46:19
URL: http://Trollponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0