I am alive!

Oj oj, det är inte ofta jag inte hinner blogga på hela dagen, men idag var en sådan dag. Får helt enkelt slänga upp något snabbt nu.

Imorse gick jag bara upp innan jag och mamma åkte över till Öland och Lundegård för att vara funktionärer på hästtävling. Jag stod på banan från 9 till 4 så var helt slut i benen efter det. Då åkte vi hem till mormor för att "fira" henne lite på morsdag innan vi vid kl 18 ungefär åkte till stallet. Jag red ett kort pass i paddocken, behövdes inte mer då han var så fin. Mest för att han skulle röra på sig och jobba igen kroppen lite.
Sen åkte vi hem och var hemma runt halv 9. Vi åt middag innan jag slappade framför TVn i en halvtimme. Sedan väntade duschen och först nu ko jag på att jag hade en blogg också.
Jag tänker dock inte blogga mer idag, för sängen väntar då jag ska upp och tävla imorgon!

Ses då, puss på er!

Bild på mig när det var ponnytävling på lundegård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0