I am back!

Nu kan jag glatt välkomna er tillbaka till min kära gamla blogg, carolinebagfeldt.blogg.se.

Det var helt enkelt så att jag inte riktigt trivdes på webrider och jag kände att om mitt bloggsug ska komma tillbaka till det gamla vanliga så valde jag att fortsätta på egen hand. Nu kommer kanske några börja fundera över vad som gör att jag vill byta fårn webrider. Men det finns helt enkelt ingen vettig förklaring. Jag är jättetacksam över att jag fick lyfta fram min blogg och delta i webrider.se. Men det var helt enkelt inte min grej. Jag vill vara jag, jag vill ha min blogg på mitt sätt osv.

Jag vill lyfta fram Webrider och berätta för er där ute att det är helt klart en underbar portal. Inte bara ett ställe att blogga på, utan man fick lära känna så många nya människor och vi bloggare blev som ett team tillsammans. Jag tycker att om du känner för att vilja vara med om något riktigt roligt och betydelsefullt för din blogg. TVEKA INTE! Sök om att få börja blogga hos Webrider, Sveriges härligaste bloggportal för hästbloggar.

Som jag skrev innan, jag tänker fortsätta på egen hand. Just nu inga planer om att börja på någon annan portal, men jag tänker ha dörrarna öppna så får vi se vart jag hamnar. Hoppas ni hittar tillbaka hit och är lika peppade som jag på att fortsätta här!

 


Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Wihoo! Din blogg på Wordpress har laggat myket på min dator, så lite skönt att du byter tillbaka haha :)

2013-05-18 @ 16:20:39
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: sara

Tänker fortfarande fangirla lika mycket över ditt skrivandet :D i wont live yah- promise

bästa bloggisen ju o:)

2013-05-18 @ 18:57:36
URL: http://trollponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0