Jag spricker snart

Samtalet som jag var nervös över idag kan jag säga gick helt otroligt bra. Jag hade ett spännande samtal med en jättetrevlig tjej och vi kom fram till mycket roligt. Så mycket att jag var i chock nästan en timme och nu kan jag fortfarande inte tro att det är sant. Jag är sååå glad över att jag faktiskt gav detta företaget en chans. Nu känns det väldigt häftigt.

Jag tänker hålla det lite hemligt några dagar nu, sedan kommer det släppas i samband med en bloggtävling. Är ni lika taggade som jag?

Jag tänker ge er en superklurig ledtråd. Egentligen har bilden inte så mycket med just "detta" att göra, utan det är bara en liten del i det stora. Men om allt går som jag vill kommer även han att ingå LITE(!!) i detta. Tänk inte för mycket, ledtråden är otroligt långsökt - men ändå nära. Hehe.


För en annan kanske detta inte är något stort, men för mig är det enormt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu blev jag nyfiken!:D

2013-05-31 @ 21:05:16
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Malin

Åhh vad är det för roligt? :D Du måste berätta :DDD

2013-06-01 @ 01:28:55
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Anonym

Alexander Zetterman för Stablestore!

2013-06-01 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0