Kära gamla blogg.se

Jag måste säga att jag känner mig redan som hemma igen, blogg.se har alltid ägt mitt hjärta och kommer alltid att göra.
Känns bra att vara tillbaka här igen och jag hoppas ni tycker samma sak!

Det som ska fixas är att jag på något sätt ska försöka få in den designen som ligger på webrider-bloggen här. Den kommer skäras om lite, men jag hoppas jag kan klista ihop det på den bra sätt. Sedan ska jag även få över min domän hit, alltså så att den inte slår om till blogg.se. Men det är inga måsten just nu.

För nu måste jag akutstäda mitt rum innan vi får gäster. 
Är redan jättebloggsugen så vi hörs antagligen redan ikväll! KRAM

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa, nu är du hemma igen! :D har aldrig gillat webrider, asså inte ditt sätt att blogga men här vill man verkligen läsa! stanna här nu haha :)

2013-05-18 @ 17:38:58
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0