Klargöra

Hejsan allesammans!
Tänkte bara lite snabbt klargöra för er alla att jag INTE har fått chansen att blogga för horsespot. Utan det är så att jag fått chans att bli såkallad premiumbloggare för att SEDAN kunna börja blogga på horsespot. Mer om detta skiter vi i då jag inte vet vad som bör komma ut och inte.
Men jag tänker säga så att jag tackat nej till detta då jag känner att jag vill vara JAG. Jag tänker stanna på blogg.se så länge jag bloggar. Det är i alla fall min tanke idag, hoppas det förblir så.

Där emot har jag pratat lite med Paulina om en rolig idé som hon kom upp med. Om detta går igenom hoppas jag på att kunna vara en del av det hela. Vad det är tänker jag inte säga någonting om, hihi.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Wooop wooop! :)

2013-05-26 @ 12:25:11
URL: http://paulinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0