Riktigt billigt!

Sugen på en röd tävlingskavaj?
Jag säljer nu min röda GPA kavaj för endast 1000 kr. Är du intresserad?
Strl 38, passar allt mellan 36-40. Som ny, använd ca 15 ggr.

Mejla mig till [email protected] eller smsa på 0708657615!
http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=570375



Jag säljer även min fårskinnspadd då jag inte använder den. Använd drygt ett år, men fortfarande i fint skick. Lite sliten längst fram till höger pga att jag ridit med väldigt låg hand.. 
Märket är Genuine Sherpa och det är kanal för ryggraden. Strl full.
Nytt pris: 799 kr. Mitt pris: 400 kr. (Plus frakt om den ska skickas)

Kommentarer
Postat av: Henrietta

finns padden kvar?

Svar: Än så länge är den kvar! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-05-20 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0