What to do?

Nu ska jag ta på mig mina träningskläder, sätta upp håret i en toffs och går ner och dricka ett stort glas vatten. Har sådan huvudvärk så att dricka lite kanske hjälper? Har lite fobi för att ta värktabletter, så dricker hellre vatten.
Sedan tänkte jag ta med mig ett paket och gå bort och posta det. När jag ändå är där(maxi) så ska jag köpte lite godis. Jag hade tänkt gymma, men huvudet säger ifrån och varför inte göra helt tvärtom? Käka godis.
Sedan tänker jag vandra vidare för att hämta ut ett paket som kommit på posten till mig och sist men inte minst gå hem igen.

Det är i alla fall det minsta jag kan göra. Om jag inte är tillräckligt pigg för att träna så blir det promenad. Bra med frisk luft.
Om huvudet tillåter har jag även tänkt fixa min header ikväll, har lite ideér nu så jag får passa på.

Till sist vill jag fråga er om ni har någon aning om vad som ligger i paketet som jag ska hämta ut? Den som gissar rätt får en länk!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Hoppas du känner dig bättre snart! Inte kul att vara krasslig :( hm.. i paketet har du en ny hjälm kanske? :)

2013-05-28 @ 14:42:11
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tävlingskavaj till dig? :)

2013-05-28 @ 14:42:54
URL: http://sarahgotz.blogg.se
Postat av: Erika

DIN KAVAJ :D

2013-05-28 @ 14:55:04
URL: http://sefw.blogg.se
Postat av: Evelina

Din översnygga Animo kavaj! :)

2013-05-28 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0