Chuck och mamma

Idag red mamma Chuck då jag kände mig lite seg även idag. Efter att varit i stallet kände jag mig något piggare men nu är jag helt down igen. Går till skolan imon iaf, vill inte missa mer nu.

Som sagt red mamma och det gick bra tycker jag, går bättre för alla andra att rida nu än vad det gör för mig. Har på något sett gett upp det här med hackamore och därför blir det bara pannkaka när jag rider. Men tyckte det såg bra ut när mamma red, travade över lite bommar och sådär. I slutet fick hon travhoppa ett hinder på 50 cm, haha. Hon kan ju rida eftersom hon gjort det mycket som ung och en del senaste åren med. Inte nu så mycket sedan vi köpte Chuck men hon har det i sig även om hon är lite ringrostig. 
Hon har hoppat mycket galnare hästar än Chuck, men man blir väll lite mer tveksam med åldern så det var roligt att se, haha. Chuck orkade kanppt lyfta tassarna, söte.
 

 Ignorera gärna mitt skratt och när jag snackar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0