Godnatt

Sista inlägget för idag. Åkte till Hööks för att köap stigbyglarna som inte fanns kvar, de fick in nya på torsdag så de lägger undan ett par åt mig och då åker jag dit och köper dom då. Idag har jag även fått låna en dressyrsadel som jag ska testa på Chuck. Har inga förväntningar på den alls faktiskt, så om den passar bli jag bara glad annars är det bara att leta vidare. Eller ja kan säga så, att jag kollade på denna pga att det var så bra pris så om den inte passar kanske det dröjer ett tag innan vi kollar på någon annan. Men vågar inte hoppas något än.. haha.

Imorgon är det upp tidigt för jag ska iväg och vaccinera mig mot något, vet inte mot vad men det blir säkert bra. HATAR sprutor, men det lär vara över snabbt. Sedan hoppas jag att jag vaknar och mår bra så jag kan gå i skolan från 8.10 till 16.40 utan att dö. Så jag måste sova nu, natti.
 
Omskolning till dressyrponny på G. Eller..? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0