Hemma

Ja, hemma från skolan idag. Kan inte påstå att det är bättre idag precis. Vet inte om det är jättemycket värre, men det känns värre än igår iaf. Alltså måste jag nå botten idag och kan gå till skolan imorgon igen. Jag vill inte gå ut i regnet och frysa jättemycket för att sedan bli ännu värre utan vila ordentligt idag så ska jag nog vara bättre imorgon.

Jag tänkte lägga mig i sängen och sova en stund, sedan under dagen tänkte jag vila, vila och vila. I eftermiddag måste jag dock ta mig upp till stallet. Chuck ska skos och mamma ska på möte så jag får ta bussen upp troligtvis. Och det är min dag i helhet. 

En positiv sak med dagen: Hösten har kommit, regnet öser ner utanför och jag kan ligga under mitt täcke. Chuck däremot har bara ett flugtäcke på sig så när jag kommer till stallet ska jag gosa in han i ett mysigt täcke. Längtar! Haha, nej jag menar inte att det är bra att han går ute och blir kall idag. Jag tycker synd om honom, men han lär nog älska mig när han får fleecetäcke sen.

SAKNAR AW

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

2013-09-02 @ 08:19:42
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Vanesaa

Åh jag ligger också hör hemma och tycker smått synd om mig själv.min förkyldning ville inte heller släppa under helgen. Krya på dig.

2013-09-02 @ 08:44:26
URL: http://nattstad.se/vanessaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0