Natti

Efter en dag i sängen går jag nu och lägger mig. Hade ingen ork idag, har legat och bölat i sängen hela dagen. Ändå positiva med idag var stallet och har nu försökt tänka positivt och jag vet inte riktigt hur det har gått. Har under kvällen varit sjukt förbannad på min dator, ville slänga den i golvet ett tag där, men sedan löste det sig.
Andra halvan av kvällen har bestått av att deppa i duschen, och fram tills nu har jag packat.

Har med mig halva garderoben..? Som alltid. Behöver ju egentligen inte alls mycket, men har alltid med mig extra som vanligt. På kvällen imorgon ska jag och några tjejer ha middag så vill ju vara lite finklädd och har beslutsångest över det kan jag säga.. 

Längtar så sjukt mycket, har inte träffat Alex och Anna sedan falsterbo och Kajsa har jag inte träffat sedan jag var hos henne i Juni. Synd att 2 dagar går så fort bara..

Bilden får idag killen i mitt liv stå för. Dagar som dessa är det den här personen som får mig att orka stå på benen. Kärleken till denna snart 20åriga kille, den är obeskrivlig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0