Stjärnponny till salu!

KOLLA HIT! Annonsen finns här!

Min kompis Kajsa rider en ponny till försäljning och jag tänkte tipsa er om honom. Monitor som han heter är en c-ponnyvalack med hjärtat på rätt ställe. Har sätt honom på mycket tävlingar och vi var även på AW tillsammans. En ärlig kille, har aldrig sett honom stanna och hoppar och ställer upp i alla lägen. Riktigt fin i dressyren och har hela framtiden framför sig.
En ponny för dig som vill komma långt, men även för dig som vil ha en trygg ponny. Skrivet ur mina egna synvinklar av det jag har sett av honom. En ponny värd att kolla på och som jag tror man kan ha riktigt roligt tillsammans med.
 
Kanske känner ni även igen honom från Nellie Berntssons blogg, eftersom hon red honom på duellhoppningen nere i Skyrup i helgen. Hon beskrev honom som en "snäll och söt liten ponny".
 
Annonsen hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin häst! =) Läget idag?

2013-09-02 @ 14:52:05
URL: http://annajosefinaw.se
Postat av: Alexandra

Hade inte sagt nej om jag var mindre! Älskar honom! <3

2013-09-02 @ 16:06:20
Postat av: Elsa

hur många poäng har du på blogg.se?

Svar: poäng? ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-09-02 @ 17:14:22
URL: http://henrikssonelsa.blogg.se
Postat av: Elise

Jag har ridit honom hos uppfödarna ett par gånger (känner dem) och han är verkligen superfin :) Väldigt duktig och "lätt" att rida även för sin unga ålder!

2013-09-04 @ 07:18:33
URL: http://eliseinhammar.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0