Back to school

Jag vet att detta antagligen är det tråkigaste inläggen ni kommer få se på min blogg, men håll ut. Jag har gått upp, ätit frukost, duschat och nu återstår att hitta snygga kläder och sminka sig + fixa håret. Sen är jag redo att dra till skolan. Nya klasskompisar, nytt schema, nya lärare, ny skola, everything. Jag har inte heller någon aning om hur länge vi går, vad vi ska göra osv så uppdateringen kommer prioriteras efter skolan, like always. Hoppas i alla fall att ni står ut den tiden jag är i skolan, om ni själva inte också börjar idag.

Vi ses i eftermiddag tjejer och killar!
Bilden togs lite senare en texten, haha!

Kommentarer
Postat av: EBBA

fan vad snygg du är ändå :D

2012-08-20 @ 11:52:30
Postat av: Julia och Moa♥

Fin blogg! bloglovinbyte eller länkbyte? Var gärna med i veckans blogg hos oss

Länk: http://ponnyryttaaree.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html#comment

2012-08-20 @ 12:52:55
URL: http://ponnyryttaaree.blogg.se
Postat av: Felicia Allansson

SV: Du är galet söt! Önskar jag var du i fissa tillfällen! Började med idag! Snaka om jobbigt nu när det kommer grymt många nya! Sista året på den skolan nästa år blir det paradiset...

2012-08-20 @ 17:23:03
Postat av: Felicia Allansson

visa*

2012-08-20 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0