Caroline Bågfeldt

Mitt namn är Caroline Tina Margareta Bågfeldt, vet inte varför jag skrev alla mina namn för jag tycker verkligen dom är skitfula. Men ibland får man bjuda på sig själv! Jag är 17 år och går samhälls programmet på Stagnelius skolan i Kalmar. 
Jag bor alltså i Kalmar och det har jag gjort sedan jag var nyfödd, tråkigt men sant. Jag hade mer än gärna flyttat vart som helst i hela världen, och för 8 år sedan var det sååå nära att min dröm gick i uppfyllelse. Vi skulle ha flyttat till Dubai, hade hus och allting men sen gick det i kras. Men jag får se det på den ljusa sidan, jag hade aldrig haft mina underbara vänner och min ponny om vi flyttat dit.

Jag älskar att umgås med mina vänner och att göra saker som vanliga tonårstjejer gillar att göra. Shoppa, chilla, bada, åka pulka, kolla film, festa, vara galen, äta kladdkakesmet och önska att man blev smal osv. Sen älskar jag även att blogga, rida, vara JAG och allt som har med livet att göra. Jag älskar även JUSTIN BIEBER, pretty little liars, the vampire diaries, twilight, min ponny Chuck och mina bloggläsare.

Jag hatar min kamera, falska personer, sura frukter, att man blir tjock av goda saker, städa, vara social, min profil, ormar, spindlar, svamp, blyga personer, personer som är dumma i huvudet.

Detta är jag!
 

Kommentarer
Postat av: Felizia

Åh, du älskar också PLL ! Vilket avsnitt är du på? Har kollat på internet och är på season 2 episode 13/14. Men kan inte hutta resten nånstans! När sänds de egentligen på tv, för de är ju helt utspritt?:)

Svar: jag har sett säsong ett och två 4 gånger ;) jag laddar hem mina, men vet inte vart jag kan hitta trean .. :(
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-13 @ 22:45:54
URL: http://Showjjumping.blogg.se
Postat av: Heidi

Heeela dagen idag och igår har jag gått runt och tänkt/velat göra en "nystart" av min blogg, och så kommer jag hem idag så har du redan gjort det... Dumma... Haha, jag kan ju inte göra det precis efter dig sådär! Känns ju skiiiitdumt ;D

2012-08-13 @ 23:46:58
URL: http://rathed.blogg.se
Postat av: Henny - blogg om livet med olika hästar på nybyggd hästgård!

Haha, fan va skön presentation om dig själv! Fetgillar det du har skrivit på vad du gillar och ogillar! ;)

2012-08-14 @ 09:49:24
URL: http://hennyvinlof.blogg.se
Postat av: Rebecka Fredriksson

Hahaha skön presentation! Bästa jag läst på länge :)

2012-11-25 @ 14:18:43
URL: http://rebeckabinkle.blogg.se/
Postat av: Olivia

PLL ag kollar på de på swefilmer.com.. hehe Sök på retty Little Liars S, tex 01 (vilken säsong du är på)
Sedan E tex 01 (vilkst avsnitt du är på). Så här då.
Pretty Little Liars S01E01 :)

2013-04-29 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0