Chuck dagens ridpass

Skrittade först fram lite överallt och sen travade jag i paddocken. Blev ca 15 minuter innan nästa grupp kom in, så gick jag och skrittade lite sen gick jag in igen när dom gick ut på slingan. Jobbade mest med att få med bakbenen och han har blivit så duktig på det. I början va han en riktig jävel, sparkade bakut stup i kvarten men nu tar han i ordentligt och lägger energin på rätt saker. Tog även galopp och fortsatte lite i samma tänk. Han var fin i galoppen också så nu är jag glad. Allting går framåt nu känns det som!
Travade av ett varv på slingan och sen fick Moa skritta av honom ett varv. 

Nu är jag dock väldigt trött, inte bra att somna runt 1-2 och gå upp halv 7.. 
Såhär såg det ut för någon månad sen..

Kommentarer
Postat av: Matilda

HA, bilden! :P

2012-08-21 @ 09:51:33
URL: http://manestadryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0