GLAD

Är glad idag, och lite fundersam men mest glad!

- Fick massor av Cred av Tina(ridinstruktör) idag om hur fin C har blivit och hur perfekt han är och att vi passar så otroligt bra. Ja gud vet hur mycket beröm jag fick. Såklart superroligt och får mig att bli taggad!

- Jag har insett att min klass nog är rätt go ändån. Kommer verkligen stortrivas och jag är glad att vi mest är tjejer.

- The ahmed gaaaang kommer till 90% åka på läger tillsammans nästa år igen. Eller i alla fall några av oss, längtar redan!
 
- Vi kommer få våra datorer på tisdag och jag hoppas verkligen det är så bra som det låter, med alla grejer på den osv.
 
- Jag ska träna imorgon för första gången sedan AW, om man inte räknar med idag i och för sig!

- JAG SKA GÅ PÅ JUSTIN BIEBER! vilket jag vetat ett tag med är sååå glad!

Skulle nog kunna rabbla upp sisådär 100 saker till men detta får duga just nu!
Vill ha långt hår igen :'(

Kommentarer
Postat av: MOAH ♥

Du! Har märkt att vi är rätt lika.
Jag ÄLSKAR justin bieber, men fick inte tag på biljett... så vet du någon som säljer kan du ju höra av dig!
Vi båda har skäckar!
Haha och jag vill också ha långt hår igen!!
KRAM älskar din blogg!

2012-08-22 @ 22:15:54
URL: http://nattstad.se/moahs
Postat av: Andreas Bågfeldt

är det denna helgen du ska på justin?:)
i så fall kan du hälsa honom att jag inte gillar han för fem öre;)

2012-08-23 @ 05:33:32
URL: http://www.bagfeldt.com
Postat av: Felicia Allansson

Gud vad rolig både att du fick så mycket beröm och för att du ska gå på Justin konsert! Tycker dock inte om honom, det ska va Eric Saade för mig :)

2012-08-23 @ 06:54:09
Postat av: Ebba

Vilka går i din klass? ;)

2012-08-23 @ 11:51:54
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0