Jag är lycklig

Livet är verkligen på topp nu, inte mycket kunde bli bättre. Såklart jag skulle vilja ändra på några småsaker men i övrigt är allting perfekt. Jag har haft en stressig men underbar dag, slutade med buffé på zorbas, hem och kolla på Justin med kompisar och efter det ut på en promenad med bästis. Och bästa av allt, han
Nu återstår bara att tvätta bort sminket, ta på mig mina allra mysigaste kläder och krypa ner under täcket med ett avsnitt PLL. Imorgon är en ny dag - nya chanser och ny tid för honom ;)
Har jag sagt att jag älskar mitt liv eller? Oh yes i do.

min pojkvän *.*

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Vem av dom?

Svar: han till vänster såklart, vad tror du om mig? :o sexigaste jag sett
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-26 @ 00:04:06
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Felicia Allansson

Kollade oxå på Justin igår! Fick veta mycket mer om honom än vad jag viste förut... Men jag tycker fortfarade inte om honom

2012-08-26 @ 10:42:51
Postat av: Mickis

Kollade oxså på Justin :)han är ju sjukt bra:)

2012-08-27 @ 15:13:13
URL: http://ridtravarkillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0