Kaffe med choklad

Förvånas verkligen över rubriken, JAG dricker kaffe. Kaffe är sjukt äckligt och jag har aldrig velat lära mig att dricka det men nu ska jag bannemig göra det. Så har gjort en specialare, varm oboy blandat med kaffe, ganska gott faktiskt. Eller inte gott alls, men det går att dricka.

Men skit samma, Chuck vilade idag och imorgon ska han börja gå igen. Liten minivila på två dagar efter ett hårt läger skadade nog inte, lite ny energi och sådär. Istället red jag Malawi, en utav ridskolans hästar. Mamma har ju opererats och ville inte rida sin lektion idag så jag tog den. Jag är inget större fan av just Malawi men det gick ändå hyfsat bra. 

Efter det åkte jag raka vägen hem, satte mig vid tvn och nu sitter jag här. 
Har även börjat funderat på vad jag ska säga när mamma märker att en liten del av mitt hår är lila, det blev fett fult så ångrar det verkligen. Tur att det går ut om någon vecka. Emmys blev dock fett fint, men hon hade blekt sitt hår innan så det blev verkligen LILA, mitt bler bara.. hmm, fult!
Ska även ta kort på allt jag köpte så kommer det upp här lite senare, blir ju helt speedad av kaffet nu ;)
Malawi får stå för bilden!

Kommentarer
Postat av: Kattrin

DIn blogg är så sjukt bra!!!

2012-08-14 @ 23:32:18
URL: http://hoppryttarinnor.blogg.se
Postat av: Ella

Haha Carro.
Oboy går till allt!
Ska du inte ha lite cornflecs i också?
Saknar dig :)

2012-08-14 @ 23:36:59
URL: http://teametella.blogspot.se
Postat av: Felicia Allansson

Kaffe som är så grymt gott ;)

2012-08-15 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0