12/12-12 12:12

Ja, egentligen är det inte så stencoolt, jag menar det var häftigare förra året, 11/11-11 11:11 men detta är ju ändå sista gången något liknande händer för det finns ju inte 13 månader ;)
Vad jag gör denna tiden är inte speciellt mycket, sitter hemma framför TVn och hoppas på bättre tider. Nej men jag gör faktiskt något ganska roligt, jag sitter nämnligen och försöker lära mig hur min nya blogg fungerar. Snart öppnar ju webrider och vi är ju ett riktigt roligt gäng som ska blogga för dom. Vi har precis fått våra inlogg som ligger på wordpress och jag fattar inte ett skit, haha. En sak jag vet är i alla fall att allting kommer bli så himla roligt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli spännande att se dig på webrider :D

2012-12-12 @ 15:03:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: moa

Hej :D Tycker din header är så grymt cool och fin!! Undrar om du skulle vilja göra en header till mig och min blogg?? Förstår om du inte vill men tänkte i allafall fråga dig :P <3 Kramizz

2012-12-12 @ 17:37:50
URL: http://moaahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0