Chuck idag - nu flyget

Har varit i stallet nu på morgonen och fixat med maten, mockat och ridit plutten. Eller mamma mockade och jag red sen fixade vi maten tillsammans så det gick snabbt. C gick hyfsat bra, han var spänd och trippig men tog ändå bra stöd i bettet.. lite berg och dal bana. Men ändå som sagt helt okej. Imorgon kommer han vila och då fixar Alvida maten och mockar, tusen tack tjejen!

NU ska jag duscha snabbt som fasen, hur det ska gå snabbt vet jag inte för jag kan inte duscha snabbt, heh. Efter det ska det sista packas innan mormor kommer och hämtar oss för att skjutsa oss till flyget. När vi kommer fram ska vi direkt till globen och senare på kvällen ska vi dit vi ska sova. Men jag har inte mycket tid just nu att blogga så vi hörs i eftermiddag!
Det snöar konstant och har hunnit bli riktigt vitt på Öland. Här i Kalmar är det bara PYTTELITE snö, knappt märkbart. Charmiga bilden.. det värsta är nog att man ser så väl hur skitig C är.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0