Rätt svar först var..

DENNA tjejen. Det var det gröna scapa schabraket med det gröna pannbandet som jag har fått låna av henne. Till det har jag köpt en brun huva, inte just för att ha det bara till det utan för jag hade faktiskt tänkt köpa en till mitt andra bruna schabrak. 
Så här kommer helgen outfits.
På lördagen har jag detta, till ska jag ha mina svarta chaps, svart kavaj och svart väst och sen en av mina blåa hjälmar. Jag har inte riktigt bestämt allting än.
På söndagen har vi detta, plus min röda kavaj, röd/vita soft up och en av mina hjälmar. Som sagt, allting är inte bestämt än så vet inte än.

Vad tycker ni då, tror ni han kommer passa i det gröna settet? Mamma har i alla fall gjort sin åsikt klar, nej hon gillar inte grönt.. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart han kmr passa i grönt! :) Fast det är big nono att ha blå hjälm och resten svart! Haha, det tycker jag personligen iaf :P

2012-10-19 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0