Chuck 28/8

Idag var C's solbärnna något bättre. Han var fortfarande svullen och så men inte irriterad när jag tog på det som igår. Så förhoppningsvis har det funkat bra med täcket i hagen. Det går nog ner mer och mer succesivt nu. Eftersom han inte hade ont längre blev det ett kortare ridpass. Ville ändå inte fresta för mycket på det så blev inte så länge. Skrittade bort till stubbåkern där jag travade och galopperade lite. Inget krävande, bara att hn skulle slappna av och så. Och för första gången på välsigt länge var det kul att rida, för det gick bra idag. WIIIEEE!

Imorgon kan jag dock inte ta mig till stallet då jag och min klass har "myskväll" i skolan efter skolan.. haha. Så då vilar han, sedna rider jag på fredag igen!
Riktigt dålig print från en film, men ni ser ju hur härligt det var? :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det ser verkligen härligt ut! :D

2013-08-29 @ 06:32:53
URL: http://lisalignell.blogg.se
Postat av: Elin

Åh vad härligt att rida på en stubbåker!:D

2013-08-29 @ 11:12:33
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0