Good day

Snart avfärd till stallet. Vilken dag alltså, har hänt absolut ingenting.
Vaknade tidigt och gick up och åt frukost, satt vid datorn till lunch och åt sedan lunch. Någon hade tagit min pizzabit och jag blev sjukt förbannad. Haha, vadå humörsvägningar? För en liten bit pizza lixom. Gick och la mig efter detta och sov till kl 3 då jag gick upp och kände mig som en zoombie, bokstavligt. Drack te i hopp om att bli pigg, kaffe funkar inte för mig. Tog en premiärtur i den nya bilen och lämnade ett schabrak till en kompis som ska låna det imorgon. 

Nu ligger jag här i sängen, datorn på magen och väntar på att mina päron ska bli klara för avfärd. Jag ska till stallet och dom ska till sommarstugan. Inatt övernattar jag hos Alvis och imorgon drar hon på tävling med mig och Jannike som sällskap. Hon tävlar Jannikes ponny, tävlingsdebut om jag har rätt?

Bloggen uppdateras när tiden finns, den lär inte vara helt död.
Kram

Jag behöver lite nya bilder på Chuckisen, kanske är det dags för Alma att komma över till oss snart. Alltid lika trevligt i hennes sällskap, dessutom är hon grym fotograf! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va fin han är!

2013-08-24 @ 21:54:51
URL: http://sofiaharbst.blogg.se
Postat av: Elin

Otroligt söt häst! :>

2013-08-24 @ 23:52:50
URL: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0