Landat

Blev ingen bloggning alls, haha. Igår kom vi hem från stallet sent och la oss i sängen direkt, chillade osv. Imorse var dte upp tidigt och iväg till stallet. Jag fodrade hästarna i "mitt" stall och sedan bor det av mot tävling med Alvida, Jannike och Suppan. Det har gått jättebra för många idag tycker jag, lite mindre bra för några men i allmänhet en bra dag. Väl hemma i stalet igen så fixade jag åt C och tog oss ut på en runda barbacka. Idag var C dock på "slänga av"-humör. Så under vår skrittrunda på 45 minuter så kastade han av mig en gång och råkade sparka till mig på benet som nu är blått.. 

Kom hem nyss och åt lite mat snabbt innan jag la mig i sängen. Tänkte gymma ikväll, men efter att ha lagt sig kommer jag aldrig komma upp härifrån. Är helt slut, bokstavligt.
 

Kommentarer
Postat av: Karolina & Linda

Jag älskar verkligen att han är högrest! Riktigt snygg är han :)

2013-08-26 @ 22:17:33
URL: http://teameneback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0