Skolstarten

Idag börjar jag tvåan och om 2 år så tar jag studenten så det är väll bara att kämpa på. Jag såg verkligen inte fram emot att gå upp i morse, men det jag hade förväntat mig var nog långt ifrån verklighet.
Att gå upp i morse var inte det jobbigaste, utan det jobbigaste var tanken som slog mig att nu ska jag gå upp halv 7 varje dag i nästan ett helt år, gå till skolan och plugga. Jag känner ett stort fett tråkigt VARFÖR över det.

What to do? Vi får delvis ny klass och delvis våran gamla klass, framförallt kommer klassen vara mycket mindre än sist och jag tror jag kommer gilla denna mycket mer än förra. Det är en fördel iofs, att få träffa alla underbara människor igen.

Vill inte bli sen första dagen så nu tänkte jag fixa mig och sedan cykla till skolan.
 

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Jag är inte något big fan utav tidiga morgnar precis ;)

2013-08-20 @ 13:50:41
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0