Visste ni att..

..jag hatar att säga grattis (på födelsedagen) över internet. Ofta så skippar jag det gärna helt än att skriva på någons fb. Om jag inte träffar dom på lääänge blir det ett sms annars väntar jag hellre till dagen efter så jag kan säga det IRL.

..jag är redan trött på skolan och har gått två dagar, bara några timmar. Men vid jul kan jag glädja mig med att halva gymnasiet gått.

..jag haaaatar att vita jeans gör att man ser större ut. Ser riktigt fet ut i vita jeans.. haha.

..jag har hittat min drömstorhäst. Ifall det finns en likadan när jag sålt C om drygt ett år så kommer jag utan tvekan gå upp på storhäst. Men om inte, så vet jag faktiskt inte om jag kommer fortsätta rida eller inte.

..jag kommer inom en snar framtid flytta bloggen till en annan portal.

..jag har världens bästa mamma och pappa och även mina bröder såklart! ♥

 

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Du är för duktig för att lägga av efter ponnytiden! Jag tycker helt klart att du ska gå upp på storhäst, jag är bara 16 år och är såpass lång så att min första häst fick bli en storhäst. Det är så kul att rida storhäst även fast jag saknar ponny! Sen gäller det ju att hitta rätt men det tror jag verkligen att du kan göra. Sluta bara inte!!

2013-08-22 @ 11:12:22
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se/
Postat av: Malin Westergren

Åh vad är det för häst? :D

Svar: kan jag ju inte säga jööö ;))
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-22 @ 13:52:41
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Emma

Visa hästen :D

Svar: redan borta från annonsen.. ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-22 @ 16:16:29
Postat av: Tilda

Du är inte sugen att starta blogg tillsammans med någon då? ;)

Svar: Tyvärr nej.. gillar att blogga för mig själv! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-22 @ 21:20:11
URL: http://tildaedin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0