Chuck + packa

Allt är uppackat och på sin plats i stallet. Chuck fick mycket skritt, lite galopp och trav. Försökte verkligen rida så gott som möjligt, men på hacket med en hand gick det sådär. Blev desto mera skritt istället.

Har försökt få ordning på allt från AW nu, lagt mycket i tvätten, det som inte används ska in i garderoben och sedan måste jag dammsuga mitt rum. Råkade dra med mig en hel del sågspån i väskan.. heheheh. Istället för att ta tag i detta har jag börjat med det roliga, packa. Är snart helt klar med packningen tills imorgon. Det är ju inte så mycket, men det är ändå lite! Om 24 timmar befinner jag mig i Lidköping, IIIIIHHHHHHHHHH!!

Film från bana+vattengrav kommer upp så fort den laddat klart. Känner att min bloggning just nu är ganska BORING.
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Lidköping?! det är ju typ hemma hos mig :D

2013-07-01 @ 20:53:12
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0