Bättre sent än aldrig

Filmen från träningen i tordags. Hade helt glömt bort den och tänkte sedan skita i det när jag kom på det idag. Men jag har lagt upp film från ALLA träningar jag någonsin gjort för Mats, ni ska inte få missa en bara för jag är lat. Så här kommer den. Läs om passet här om ni glömt.

I början gick det dåligt, sedan efter att vi hoppat fram så hoppar vi en liten "bana" där det ingick linjen och två oxrar. Den rundan tyckte jag gick bra och även den längre rudnan efter. 
Sedan red jag iväg honom på sista rundan och efter det fick jag inte tillbaka honom. Han måste dessutom haft riktigt ont så ni får ha överseende.
Och nej, jag sitter inte och rycker i hans mun, det är han som rycker så starkt att mina händer följer med.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det ser jättefint ut! :)

2013-06-16 @ 21:12:44
URL: http://isabelleforsberg.wordpress.com
Postat av: Emelie

Vill bara säga att du har en sjukt bra blogg!
Läser den varje dag, du inspirerar verkligen :)
Tycker ni passar jätte bra ihop! Riktiga kämpar!

2013-06-16 @ 23:54:45
URL: http://emeliedalman.devote.se
Postat av: Johanna

Jag läste inlägget när du la upp det och då verkade du inte så nöjd. Men när jag TITTAR på det så tycker jag det SER fint ut (vet ju inte hur det känns)! Ni passar så bra ihop! Och din blogg är jättefin <3 ;)

2013-06-17 @ 09:12:06
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Maja - wildpieces

Tidigare har jag inte varit fullt så fast för din blogg som jag är nu.. Jag har tyckt att det har sett lite "häng-och-släng" i ridningen, men de senaste månaderna har jag verkligen sett hur det har förändrats. Jag tror man inte kan se utifrån en film/bild hur en häst är att rida, och inte ens med hjälp av en beskrivning kan man förstå hur det känns. Chuck verkar som en riktigt svår häst, och med tiden har jag insett att det inte är du som gör något "fel" utan att det faktiskt är förbannat svårt. Jag tycker du endast rider honom bättre och bättre, och det ser riktigt bra ut.
Var stolt över ditt jobb, för ni har utvecklats otroligt mycket!
Kram!

2013-06-17 @ 17:34:32
URL: http://wildpieces.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0