Resultat

LB+5 (105cm): Här hoppade jag honom faktiskt på babypelhamet med gummibett och jag tycker att det var både att dåligt och bra beslut. Han var riktigt, riktigt, riiiiiktigt stark. Jag hade svårt att hålla honom och fick inte tillbaka honom efter hinderna. Dessutm var tyglarna blöta så händerna gled fram och tillbaka.
I alla fall var vi nolla i grunden och gick till omhoppning tillsammans med en annan som var nolla. Det var en A:1a så man går ut innan omhoppning där de även höjde till 1.10 ungefär. I omhoppnignen rev jag första och eftersom den andra var nolla så tänkte jag inte på att satsa. Efter andra hindret bet han sig fast i högertygeln och jag kunde inte få loss honom, Vilket ledde till att jag höll för mycket i inner till en linje som blev totalt pannkaka där vi rev ännu ett hinder. Efter det tappade jag tyglen och allt blev lite knas men vi kom i alla fall runt med 8 fel i andra fasen vilket gav en andraplacering. Jag är stolt över Chuckis, även om han var ganska jobbig. Han hoppade bra!

LA (110cm): Här hade jag bytt till det vanliga pelhambettet vilket var riktigt bra, då han lyssnade något mer. Dock fortfarande stark som en oxe och hala tyglar. Han ställde upp för mig och jag ställde upp för honom. Det var inte den snyggaste rundan men jag är ändå nöjd. Det var en riktigt lustig bana ska jag erkänna och en gång råkade jag svänga åt fel håll vilket gjorde att en väg blev väldigt lång. Men i alla fall, jag var nolla till hinder nummer åtta. Då var det ett hinder kvar och jag tänker bara, HÅLL IHOP. Vilket jag gjorde. Vi kom bra, Chuck glömde helt enkelt lyfta på benen.. Och ja, jag kan säga så idag för jag kan inte göra annat än att skratt åt den rivningen. Helt lustigt, verkligen. 

Jag är verkligen nöjd över dagen, Chuckis och jag har varit ett team, haft roligt och framförallt. INTE EN ENDA SPARK! :D

En bild som Felicia Allansson har tagit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0