Fuck this shit

Första lektionen gick bra, andra lite hängig, tredje hade jag svårt att andas och frös som bara den. Min lärare tyckte att jag såg riktigt hängig ut så jag ringde mamma och pratade med henne och hon tyckte att de var bättre att åka hem.
Så jag åkte hem innan lunch och har ätit lite mat nu, har fortfarande svårt att andas och är jättetrött och hängig. Vet inte om något kan bero på sprutan jag tog i morse, det här suger i alla fall. Hemma resten av dagen, följer med upp till stallet och fram tills dess tänkte jag vila och plugga lite. Vill verkligen inte hamna mer efter nu, det här suger.

Hoppas ni mår bättre än mig. Kram på er.
 

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Krya på dig!

2013-09-04 @ 20:04:38
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0